Testimoni "Mummy" Saya yang Sangat Senang Pakai Vivix & Collegen

Daripada perkenalan kami di BMI sehingga kini, ukhwah yang terjalin antara kami masih lagi berbunga-bunga. Sampaikan dia jadi Mummy saya untuk Shaklee....Nah ini testimoni mummy saya setelah dia berpuas hati dengan kesan yang di dapati selepas mengamalkan #VivikShaklee & #CollagenPowderShaklee

Azlina Binti Azzeri
Sms / whatsapp / wechat: 012-2149005
Email: azlinaazzeri@gmail.com


Hasil kegilaan Vivix dan Collagen Powder.
Alhamdulillah.
Itu yang boleh saya kata kan.

Niat asal ambil Vivix sebenarnya sebagai alternatif kepada ubatan hospital yang saya ambil untuk masalah 'Ulcerative Colitis' yang saya alami. Vivix kan ada Elderberry yang mengandungi anthocyanin yang bermanfaat sebagai anti-radang. Banyak perubahan positif yang berlaku. Walaupun ianya bukan secara drastik, tapi banyak membantu.
Terjebak dengan kolagen selepas kulit saya menjadi sgt kering, kusam dan keguguran rambut yang teruk selepas sakit sekian lama. Ekstrak biji Camellia Japonica bersama Ekstrak Pfaffia membantu melembapkan, melembutkan serta melicinkan kulit yang kering. Alhamdulillah.
Semuanya atas izin Allah. Saya cuma berusaha apa yang termampu. Tindakbalasnya mungkin berbeza pada setiap individu. Ada yang cepat, ada yang lambat. Bergantung kepada cara hidup, pemakanan, jumlah pengambilan air, jumlah rehat dan sebagainya.
Kedua² supplement ini adalah alternatif dan merupakan makanan tambahan.


Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)