Get Clean Water Shaklee

Assalamualaikum sahabat semua. Entry kali ini terjadi asbab ada sahabat yang bertanya tentang Get Clean Water keluaran shaklee. Maka terungkailah entry untuk kali ini :)

Get Clean adalah penapis air multipaten yang baru. Merupakan penapis jag air yang pertama menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula. kalau nak diikutkan dengan penapis air lain yang berasa di pasaran, mereka perlu permenant di kepala paip air di rumah. Namun kelebihan Get Clean Water dari shaklee ini berbentuk seperti jag air yang boleh dibawa kemana sahaja dan digunakan bila-bila masa. 


PEnanpis air ini juga boleh menapis air sehingga 303 liter air, bersamaan 80 gelen atau 4 bln, yang mana2 dahulu. dan apabila sampai masa utk penapis ditukar, hanya penapisnya sahaja yang perlu ditukar, namun housing nya boleh diguna semula..

Haaa di sini sahabat2 dah dpat keuntungan dah. tak perlu beli jag lain.. hanya perlu beli filternya sahaja. Harga jag dengan filter sedia ada hanya RM 225 (RP), tp anda juga boleh dapatkan starter pack yang akan dapat Jag, 3 filter baru (xtra)  untuk hanya RM 460 (RP). Harga ini kalau dibandingkan dengan filter keluaran syarikat lain SANGAT MURAH.... dan sangat berbaloi-baloi. 

sekiranya anda minat utk mendapatkannya, anda boleh msg saya di fb saya azlinaazzeri atau boleh juga telegram saya dkt 012-214 9005. saya sedia beri nasihat & tnjuk ajar ttg cara penggunaan nya buat anda. Saya juga akan guide ada sehingga anda berpuas hati dengan pilihan anda :)


Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)