Kenapa Saya Suka GLA Complex?

Salam aidilfitri buat semua sahabat saya :)

Kenapa Saya Suka #GLA_Complex_Shaklee? 
Banyak sebenarnya kelebihan GLA complex berbanding dengan produk-produk yang berada di pasaran luar. GLA complex bukan sahaja boleh digunakan oleh kaum wanita, tetapi juga oleh para bapa serta anak-anak kecil. 


Dalam GLA Complex ada:


  1. Borage Seed (17%-25%)
  2. Blackcurrent Seed (15% - 20%)
  3. Evening Prime Rose Oil a.k.a Minyak bunga matahari (EPO) (7%-10%)
Borage Seed digunakan secara meluas dikalangan warga barat. Ini kerana mereka sangat suka dengan kelebihan yang ada pada Borage Seed. Macam mana ye bentuk pokok Borage Seed ini?


Haaaa gambar kat sebelah tu laaa pokok borage. Biji benih yang ada dalam pokok inilah yang sangat disukai oleh warga barat. Borage Seed oil boleh:

  • Merawat Ulser
  • Mengeluarkan Virus
  • Melegakan Kelesuan
  • Membersihkan Kahak
  • Meringankan Kebas
  • Meningkatkan Stamina
GLA Complex juga dapat membantu dalam mengawal selia peratusan estrogen & testosteron dalam badan wanita mahupun lelaki. 
Antara kejayaan (setelah diusahakan oleh pengguna GLA dan dengan izin Allah SWT) GLA Complex:

  • memperbaiki simptom PMS 
  • melambatkan menopaus
  • memperbaiki masalah prostate lelaki 
  • menentang kanser
  • menghalang komplikasi diabetes
  • perlansingan badan ( ini boleh di tambah dengan #Lecithin & #Alfalfa serta #Herblax
Bulan ini, Shaklee membuat promosi beli 6 percuma 1 untuk GLA Complex. 
Berminat untuk cuba? Jangan risau, saya akan guide anda tentang cara pemakanan dan pantang larang semasa mengamalkan supplement ini. 

Sahabat yang berminat boleh PM saya di fb dengan ID azlinaazzeri atau boleh PM Google+ saya @azlinaazzeri. Sahabat juga boleh sms.whatsapp.wechat saya dekat line saya (012-2149005)





Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Tangled.. a Disney latest production