Sambungan Meal Shake

Sambung post meal shake...
Sangat mudah sebenarnya nak incorporate meal shake dlm susu anak2 saya.... anak2 saya akan minum susu 4-5 kali sehari. Setiap kali buat susu, saya akn tmbkn meal shake mcm nie:
3 scoop susu + 1 scoop meal shake..,
4x 1 hari....
Hanya dgn tmbhn 1 scoop saja, dgn izin Allah:
* menambahkan selera makan anak saya
* meningkatkan immunisasi anak2 saya
* meransangkan sistem penghadaman anak2 saya
Apabila 3 benda di atas dh dpt di baiki, maka anak2 sya lebih senang nak bermain, lebih senang nak belajar..dan yang paling seronok, lebih sng nak tido mlm. Saya benar2 bersyukur pada Allah sbb diberikan ilham utk saya berikan anak2 saya meal shake.
Tak salah kita sbg ibu bapa berusaha utk dptkan yg terbaik utk anak2 kita. Tak salah kita utk bantu anak2 kite utk pastikan mrk sihat sentiasa...jd kiranya anda antara sahabat2 semua nak cuba, boleh pm saya @ Azlina Azzeri ataupun pm saya di fb page saya @ http://facebook.com/Ummuwalwalad
Lagi senang sms / whasapp saya @ 0122149005
Saya ingin bantu anda dengan izin dari Allah.
Azlina Azzeri
SID 910738

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)