Kelebihan Meal Shake untuk anak2.

Assalamualaikum semua, hari ini saya nak brcerita ttg Meal Shake Shaklee...
Apa kelebihan meal shake shaklee?
Dari pengalam saya sendir, saya boleh cerita byk ttg meal shake nie.
Kalau kawan2 nak tau, meal shake byk bantu anak2 saya. Boh of my son ada masalah nak buang air sebenarnya.. and kalau nak makan, mmg sgt memilih.
Si abang kalau sblm nie tiap kali buang air, meti menangis.. kesia  tgk abg sedu2 menangis thn sgt sbb payah nak buang air. Bg byk air masak, bg prune juice, bg ubt lebut na**s pun msh sakit dan sometimes berdrh. Bwh ke peads, semua srh tkr susu...bkn kami xmau, tp kami tau bkn susu puncanya, tp sbb abg memilih makan.
Yg adik plak mkn sng krg memilih tp sgt payah nak buang air besar. Kadang2 jadi mcm abang, keras dn sembelit.
Alhamdulillah, sy sgt2 bersyukur dipertemukan dgn meal shake oleh sahabat saya. Meal shake byk bantu anak2 saya terutama skali dlm proses penghadaman. Mmg sgt rasi meal shake dgn anak2 saya. Alhamdulillah, sy benar2 yakin  dgn bantuan Allah swt, yg mengilhamkan sya utk mencuba meal shake.
Jadi ada ke sahabat2 sya di sini yg mengalami masalah yg sama? Jika benar mari cuba meal shake. Cuba 1 2 tabung dulu... insyaAllah pasti akan berjaya bantu anak2 saudara saudari semua
Anda boleh ctc sy, melalui fb page saya http://facebook.com/ummuwalwalad atau boleh sms @ whatsapp sy di 0122149005
Saya ingin bantu anda dg n izizn Allah
Azlina Azzeri
SID 910738

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)