Menggapai Bintang

"Keyakinan diri adalah asas untuk berjaya dalam SEGALA BIDANG"

Kata-kata yang cukup kuat membakar semangat saya tika ini...
Kata-kata yang mendorong saya untuk terus berusaha demi keluarga tercinta..
Kata-kata yang akan jadi peneman tatkala lena sebagai peransang minda..

Sahabat, saya kini jauh dari keluarga. Demi mengapai kejayaan buat masa depan keluarga
Jadi saya mesti sihat, saya mesti kuat dan saya mesti selalu bertenaga. 
Alhamdulillah, dipertemukan saya dengan suppliment shaklee sbg makanan tambahan saya.

Untuk berjauhan, byk perbelanjaan yang perlu digunakan..
Nah, untung sekali lagi kerna diperkenalkan dengan shaklee..
kerna saya kini #shakleeindependentdistributer #sayajualshaklee

rezeki yang datang dengan shaklee setiap 15 haribulan menjadi tambahan buat saya yg 
jauh dari keluarga..demi keluarga dan demi ALLAH SWT yang telah mencorakkan rezeki saya, saya REDHA dengan ketetapanNYA dan saya berusaha di atas jalanNYA...

rezeki ada di mana-mana, jadi buka mata dan bukalah minda. Untuk menggapai bintang kita perlu usaha... ada orang boleh berjaya, kenapa tidak anda..ANDA BOLEH...& SAYA DAN SUPER POWER TEAM akan guide anda!!! 

Azlina Azzeri
0122149005

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)