Promosi Omega Guard Sampai ke Penghujungnya.

Alhamdulillah, 1 hari lagi 2013 bakal meninggalkan kita... mendewasakan kita dgn pelbagai prkara yg berlaku spjgn thn 2013.
Apa yg sy boleh rumuskan ttg 2013 saya....
  1. Saya kenal dan jatuh cinta shaklee....nawaitu saya utk membantu meningkatkan kadar kesihatan anak2 saya... dn alhamdulillah itu yg saya dpt.
  2. Saya juga mula berjinak-jinak dgn perniagaan shaklee. Walaupun kadang kala suami saya tanya mana keuntungan dr awak jual shaklee, saya jwb insyaAllah syg keuntungan pasti akn dtg kelak. Yang penting nawaitu saya nak bantu anda semua utk mendapatkan yg terbaik drpada produk shaklee.
  3. Saya akui produk ini agak mahal bagi sesetangah pihak, tapi saya boleh bantu sesiapa pun yang perlu bantuan saya dlm pembelian produk shaklee. Cuma yg saya pinta, JUJUR pada akad yang terlaksana. Saya berniaga krana Allah swt,  dn menjadi hrpn sy sesiapa yg membelinya jyga kerana Allah.
Dh byk sgt bebel.... anyway nak bgtau nie promosi OmegaGuard tinggal 1 hari lagi.....
Berminat? Boleh pm kat fb saya Azlina Azzeri atau kat fb page saya ummuwalwalad

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)