Promosi Shaklee Sepetember 2014 ~DouBle ProMotion ~

♡♡♡♡ assalamualaikum ♡♡♡♡

Salam kemerdekaan ke 57 buat shabat2 saya yg tersyg.  Walaupun dah terlewat 2 hari tp rasa bangga sebagai anak Malaysia masih tersemai dijiwa. Almaklumlah Disini lahirnya sebuah cinta, betulkan... :):):):):)

Ok kali nie nak cerita ttg double promotion shaklee pulak.
Bulan sepetember 2014, shaklee dgn bermurah hati mengadakan double promotion utk semua peminat tegar shaklee.

Promosi yg sy jangkakan akan hot..hot...hot.. ialah promosi #MealShake Shaklee. Kelebihan mealshake shaklee byk dh saya cerita dlm blog saya. Sahabat hanya perlu klik pada tags yang ada dlm blog saya.

Promosi bln ini, beli 3 mealshake percuma 1 canister..... jadi kalau sahabat beli 6 mealshake, dpt dua free.... wah berganda-ganda tu. Bayar utk 4 canister, dpt 6....amacam teruja tak????? Harga retail utk mealshake mcm biasa RM113.45. Ini retail ye. Utk pertanyaan lanjut blh pm @ telegram saya.

Promosi kedua yang terhangat bak kan bola-bola api ialah promosi #collegenPowder shaklee. Digunakan utk menaikkan seri wajah dan memperbaharui sel2 kulit yang mati. Byk lagi kelebihan #CollegenPowder...nnt dilain entry saya cerita lagi.

Oh ye peringatan utk sahabat semua ye, produk shaklee bukan digunakan sbg UBAT tetapi digunakan sebagai MAKANAN TAMBAHAN.

Berminat nak cuba mana2 produk? Komen saya nak, lepas tu tinggal email ye. Nnt saya akan ctc sahabat2 ASAP. Kalau nak lagi sng, blh telegram saya di 012-2149005. Tak pun ctc saya dkt fb saya http://www.facebook.com/azlinaazzeri. Skype pun blh, skype id saya azlina_azzeri.

Saya sedia bantu anda semua.....dengan izin Allah swt.

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Tangled.. a Disney latest production