Keindahan Ramadhan

Assalamualaikum dan salam bertemu kembali....

Tajuk pilihan: Keindahan Ramadhan.



Pelbagai peristiwa yang berlaku dalam diri ini serta keluarga Hj Azzeri. Nah, 19 Julai yang lalu, adikku @amirahazzeri serta suaminya dan anak daranya #AmaniHaniya telah berlepas ke Sydney Australia. Sayangnya, kami sekeluarga tak dapat menghantar mereka di Airport. Ini kerana suamiku bekerja pada hari mereka berlepas ke Sydney. Hanya doa yang dapat aku kirimkan buat mereka sekeluarga di sana. Moga-moga Allah sentiasa merahmati dan melindungi mereka. 

Buat diriku pula, alhamdulillah, setelah mengamalkan #SetSlimmingShaklee aku berjaya menurunkan kg badanku sebanyak 9.....aku ulang S.E.M.B.I.L.A.N kg........ Alhamdulillah..... Sangat-sangat bersyukur padamu Ya Allah. Nah ini testimoni aku sendiri. Bayangkan berat asalku 94kg, dengan bantuan Allah SWT dan usahaku mengamalkan #ProdukShaklee kini berat ku 85kg. 

Kalau sahabat-sahabat nak mencuba produk yang saya cuba, anda boleh order melalui saya dengan email saya azlinaazzeri@gmail.com  atau boleh sms dan whatsapp saya dkt 012-2149005.

Nak lagi mudah....? Order sahaja melalui:

Mudahkan..... sebarang pertanyaan, boleh comment di bawah @ boleh contact google+ saya. Saya sedia bantu anda ;)

Pengedar Sah Shaklee Daerah Kuala Kangsar, Padang Rengas & Taiping (^_^)
#SID910738
#Sid_Terbaik_Anda


Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Tangled.. a Disney latest production