Assalamualalaikum dan selamat pagi semua sahabat, Hari ini kita nak bercakap lagi tentang Meal Shake(R) Shaklee. Kenapa? well hari ini saya nak cerita pengalaman saya sendiri memberikan anak sulung saya Meal Shake.

Adib, my eldest son is a very picky eater. he will not eat if it is not sweet, cold, creamy etc etc etc. his favorite food is ICE-CREAM and CHOCOLATE. as a mother, i am very worried to see that my son doesn't want to eat any healthy food.  One day my husband decided to give him fish oil, at first he likes eating it, but as days turns to weeks he started to hate eating fish oil. every time we gave him some fish oil, he will vomit. hmm.. anak kan kita nak bantu dia tak faham, yang dia faham yang dia tahu minyak ikan TAK SEDAP!!! Jadi saya terus mencari maklumat cari jalan macam mana nak tingkatkan selera makan dia.

Alhamdulillah, i stumble around my collage mate fb page. She is a Shaklee Independent Distributor. With her helped, i manage to get a hand with MEal Shake.

Setelah 3 botol habis, selera Adib makin naik..pipi adib pun makin tembam. Kalau dulu nak suruh makan susah, skrg nie bila2 adib boleh mintak, nak nasi..nak, mee, nak roti... hehehehe ibu mana yang tak gembira bila anak boleh mintak nak nasik, nak makan... seronok sangat rasanya. 

 Jadi apa tunggu lagi. Kalau sahabat2 berminat, tinggalkan comment di sini dan cara saya nak ctc anda.. atau anda boleh pm saya dekat Ummuwalwalad. Pm saya dulu & saya  akan menjawab semua pertanyaan anda. In Syaa Allah. ..

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Tangled.. a Disney latest production