36 weeks, 6 days and counting,....



Pejam celik........pejam celik I am already 36 weeks and 6 days . Subhanallah, it is a miracle for me as I've went thru a lot to get here. And now the gem of love between myself and my husband is in his final stage... he will be here, insyaAllah.

Biasanya aku tengok orang sibuk-sibuk buat persiapan untuk kelahiran anak mereka... but this time around it's our turn..and subhanallah, my husband is the most excited one ever. I could not forget on how he acted when we went for a shopping spree to buy things for the baby. He is so excited :).

My wish is only this, moga Allah melindungi dan mempermudahkan kelahirannya nnt. Mmg berdebar-debar bila dengar cerita orang tapi aku nak laluinya dengan hati yang tenang dan sabar....sebab Allah akan membantu...

Doaku agar segalanya berjalan dengan lancar.... dan aku hanya mengharapkan yang terbaik dengan izinnya...

Buat kawan-kawan yang membaca blog ini.... doakan untuk kami ya :)

Comments

Popular posts from this blog

IV Mist, Minyak Nano Oil Penawar Resdung

A Title That Tells Us All

Aktiviti Adib (^_^)